Publicerad

Partille Energis åtgärder kring corona

Person som tvättar händerna

Vi på Partille Energi har fokus på att säkerställa leveranserna av el och fjärrvärme även vid en större smittspridning av covid -19 i samhället. Vi arbetar också aktivt för att minska risken för smitta i vår kundservice så att vi kan hålla en god servicenivå.

Om du har ett ärende till vår kundservice rekommenderar vi att du i första hand ringer eller skickar e-post i stället för att besöka vårt kontor. 

För att trygga leveranserna behöver vi fortsätta arbetet med felavhjälpande och förebyggande underhåll på näten och i kunders anläggningar. Vi försöker planera så att arbetet medför så få fysiska besök som möjligt, men det kan inte undvikas helt.

Personal hos Lerum Energi eller någon av deras underleverantörer, som utför arbete i fält på uppdrag av oss, följer de riktlinjer och rekommendationer som kommunerna och Folkhälsomyndigheten publicerar. Har du frågor eller synpunkter kring ett eventuellt inbokat besök är du varmt välkommen att ta kontakt med oss.


Senaste nytt

Sommaröppettider i Kundservice

Nu är sommaren här och med den kommer också semestertider. Från den 15 juni till 14 augusti har Kundservice lunchstängt kl 12-13. I övrigt har vi öppet som vanligt helgfri måndag till torsdag kl 8-17 och helgfria fredagar kl 8-15. Ring oss på 031-336 96 60 eller mejla kundservice@partilleenergi.se. Har du en felanmälan utanför kontorstid […]

Alla nyheter