
Vi på Partille Energi har fokus på att säkerställa leveranserna av el och fjärrvärme även vid en större smittspridning av covid -19 i samhället. Vi arbetar också aktivt för att minska risken för smitta i vår kundservice så att vi kan hålla en god servicenivå.
Om du har ett ärende till vår kundservice rekommenderar vi att du i första hand ringer eller skickar e-post i stället för att besöka vårt kontor.
För att trygga leveranserna behöver vi fortsätta arbetet med felavhjälpande och förebyggande underhåll på näten och i kunders anläggningar. Vi försöker planera så att arbetet medför så få fysiska besök som möjligt, men det kan inte undvikas helt.
Personal hos Lerum Energi eller någon av deras underleverantörer, som utför arbete i fält på uppdrag av oss, följer de riktlinjer och rekommendationer som kommunerna och Folkhälsomyndigheten publicerar. Har du frågor eller synpunkter kring ett eventuellt inbokat besök är du varmt välkommen att ta kontakt med oss.
Senaste nyheter
Alla nyheter →Fisktrappan i Jonsereds kraftstation tillfälligt öppen
De senaste veckorna med mycket nederbörd har medfört höga flöden i Säveån. För att underlätta för […]
Sportlovskul på Sävehofdagen!
Den 14 februari, på Alla hjärtansdag, är det dags för Sävehofdagen i Partille Arena. En eftermiddag […]
Arbeten i elnätet 2024
Partille är en attraktiv kommun och antalet invånare och verksamheter ökar stadigt. Partille Energi investerar i […]
Gör egen service på din fjärrvärmecentral
Fjärrvärme är en trygg och pålitlig värmekälla som du inte behöver fundera så mycket på. Men […]
Partille Energis VD på laxvandring
Den 21 november bjöd föreningarna Sportfiskarna och Säveåns Flugfiskesällskap in till det årliga eventet med Laxvandring […]
Ingen höjning av elnätsavgifterna 1 januari 2025
Partille Energi har fattat beslut att inte höja elnätsavgifterna från och med den 1 januari 2025. […]