
Vi på Partille Energi har fokus på att säkerställa leveranserna av el och fjärrvärme även vid en större smittspridning av covid -19 i samhället. Vi arbetar också aktivt för att minska risken för smitta i vår kundservice så att vi kan hålla en god servicenivå.
Om du har ett ärende till vår kundservice rekommenderar vi att du i första hand ringer eller skickar e-post i stället för att besöka vårt kontor.
För att trygga leveranserna behöver vi fortsätta arbetet med felavhjälpande och förebyggande underhåll på näten och i kunders anläggningar. Vi försöker planera så att arbetet medför så få fysiska besök som möjligt, men det kan inte undvikas helt.
Personal hos Lerum Energi eller någon av deras underleverantörer, som utför arbete i fält på uppdrag av oss, följer de riktlinjer och rekommendationer som kommunerna och Folkhälsomyndigheten publicerar. Har du frågor eller synpunkter kring ett eventuellt inbokat besök är du varmt välkommen att ta kontakt med oss.
Senaste nyheter
Alla nyheter →Rapporterat underlag för elstöd
På Mina Sidor finns meddelande om vilka förbrukningsuppgifter Partille Energi har rapporterat in till Försäkringskassan som […]
Registrera konto för utbetalning av elstöd
Som vi tidigare informerat om har regeringen tagit beslut om stödpaket till privatpersoner som kompensation för […]
Nya elnätspriser från 1 februari 2023
Från den 1 februari 2023 justerar Partille Energi Nät AB elnätsavgifterna.Orsaken är ökade kostnader från Vattenfall […]
Energiskatten på el ändras den 1 januari 2023
Från årsskiftet indexuppräknas energiskatten på el med 3,2 öre/kWh enligt förordning från regeringen. Ny skattesats i […]
Störning på vår kundservicetelefon – problemet löst kl 10.30
Vi har för närvarande en störning på vår kundservicetelefon som gör att det inte går att […]
Tack alla som besökte Sävehofdagen!
Sävehofdagen bjöd på aktiviter och underhållning för både stora och små, med bl.a. hoppborg, tävlingar och […]