
Vi på Partille Energi har fokus på att säkerställa leveranserna av el och fjärrvärme även vid en större smittspridning av covid -19 i samhället. Vi arbetar också aktivt för att minska risken för smitta i vår kundservice så att vi kan hålla en god servicenivå.
Om du har ett ärende till vår kundservice rekommenderar vi att du i första hand ringer eller skickar e-post i stället för att besöka vårt kontor.
För att trygga leveranserna behöver vi fortsätta arbetet med felavhjälpande och förebyggande underhåll på näten och i kunders anläggningar. Vi försöker planera så att arbetet medför så få fysiska besök som möjligt, men det kan inte undvikas helt.
Personal hos Lerum Energi eller någon av deras underleverantörer, som utför arbete i fält på uppdrag av oss, följer de riktlinjer och rekommendationer som kommunerna och Folkhälsomyndigheten publicerar. Har du frågor eller synpunkter kring ett eventuellt inbokat besök är du varmt välkommen att ta kontakt med oss.
Senaste nyheter
Alla nyheter →Vi vill gärna veta vad du tycker om oss via SKI
Partille Energi ägs ytterst av alla Partillebor. Därför är det extra viktigt för oss att ni […]
Nu byter Partille Energi alla elmätare
Från hösten 2023 och fram till slutet av 2024 kommer vi att byta ut alla elmätare […]
Tack alla ni som besökte oss på Familjedagen på Kyrktorget lördagen den 26 augusti.
Dagen bjöd på många glada skratt, fullt med barn och föräldrar och massor av roliga aktiviteter. […]
Arbetsgång vid solcellsinstallationer
Intresset för att installera solceller har ökat väldigt mycket de senaste åren och vi har nu […]
Bidrag för dig i småhus med direktverkande elvärme eller gas
Från och med den 3 juli finns statligt stöd för att energieffektivisera och byta värmesystem i […]
Elstöd för företag
Det finns två beslutade elstöd för företag, ett generellt elstöd och ett elstöd för elintensiva företag. […]