Nöjda kunder är viktigt för oss. Därför deltar vi även i år i Svenskt Kvalitetsindex undersökning av energibranschen. Från slutet av september till början av november kan det därför hända att du som privatkund blir kontaktad av SKI för frågor om din elnätsleverans eller din fjärrvärmeleverans.
Vi uppskattar om du tar dig tid att svara. Både ris och ros är välkommet eftersom vi då kan fortsätta att utveckla våra produkter och tjänster till er kunder.
Tack på förhand.
Med vänliga hälsningar
Lena Moberg, marknadschef Partille Energi
Senaste nyheter
Alla nyheter →Ta del av nätutvecklingsplanen 2025-2034
Energimarknadsinspektionen (Ei) har ålagt samtliga distributionsnätsföretag i Sverige ta fram en så kallad nätutvecklingsplan. Nätutvecklingsplanen på […]
Tack till alla som besökte oss på Oluffs Galej
Tack alla barn och föräldrar som kom till Partille Energis tält på Oluffs Galej lördagen den […]
Skötsel av fiskvägar vid Jonsereds vattenkraftverk
Vi på Partille Energi beklagar djupt att flera ålar fastnade i gallret vid intaget till vattenkraftverket […]
Sänkt vattennivå i Aspen
På grund av arbeten med Jonseredsvägen kommer Aspens nivå av säkerhetsskäl att vara 10 cm lägre […]
Nya Mina sidor och fakturor
Sedan mitten av april har Partille Energi ett nytt kundinformationssystem. Här kan du läsa om några […]
Nya laddstationer för elbilar klara
Partille Energi har tillsammans med Partillebo byggt fem nya publika laddningsstationer runt om i Partille kommun, […]