Nöjda kunder är viktigt för oss. Därför deltar vi även i år i Svenskt Kvalitetsindex undersökning av energibranschen. Från slutet av september till början av november kan det därför hända att du som privatkund blir kontaktad av SKI för frågor om din elnätsleverans eller din fjärrvärmeleverans.
Vi uppskattar om du tar dig tid att svara. Både ris och ros är välkommet eftersom vi då kan fortsätta att utveckla våra produkter och tjänster till er kunder.
Tack på förhand.
Med vänliga hälsningar
Lena Moberg, marknadschef Partille Energi
Senaste nyheter
Alla nyheter →Fisktrappan i Jonsereds kraftstation tillfälligt öppen
De senaste veckorna med mycket nederbörd har medfört höga flöden i Säveån. För att underlätta för […]
Sportlovskul på Sävehofdagen!
Den 14 februari, på Alla hjärtansdag, är det dags för Sävehofdagen i Partille Arena. En eftermiddag […]
Arbeten i elnätet 2024
Partille är en attraktiv kommun och antalet invånare och verksamheter ökar stadigt. Partille Energi investerar i […]
Gör egen service på din fjärrvärmecentral
Fjärrvärme är en trygg och pålitlig värmekälla som du inte behöver fundera så mycket på. Men […]
Partille Energis VD på laxvandring
Den 21 november bjöd föreningarna Sportfiskarna och Säveåns Flugfiskesällskap in till det årliga eventet med Laxvandring […]
Ingen höjning av elnätsavgifterna 1 januari 2025
Partille Energi har fattat beslut att inte höja elnätsavgifterna från och med den 1 januari 2025. […]