
Nöjda kunder är viktigt för oss. Därför deltar vi även i år i Svenskt Kvalitetsindex undersökning av energibranschen. Från slutet av september till början av november kan det därför hända att du som privatkund blir kontaktad av SKI för frågor om din elnätsleverans eller din fjärrvärmeleverans.
Vi uppskattar om du tar dig tid att svara. Både ris och ros är välkommet eftersom vi då kan fortsätta att utveckla våra produkter och tjänster till er kunder.
Tack på förhand.
Med vänliga hälsningar
Lena Moberg, marknadschef Partille Energi
Senaste nyheter
Alla nyheter →Kunder hos Göta Energi får brev om leverantörsbyte
Är du elhandelskund hos Göta Energi får du brev från oss om att du kommer att […]
Indexuppräkning av energiskatt på el från den 1 januari 2024
Den 18 oktober fattade regeringen beslut om indexuppräkningen av energiskatten med ca 9,2 % från och […]
2024 års fjärrvärmepriser
Från och med 1 januari 2024 kommer Partille Energi att höja priset för fjärrvärme med i […]
Vi vill gärna veta vad du tycker om oss via SKI
Partille Energi ägs ytterst av alla Partillebor. Därför är det extra viktigt för oss att ni […]
Nu byter Partille Energi alla elmätare
Från hösten 2023 och fram till slutet av 2024 kommer vi att byta ut alla elmätare […]
Arbetsgång vid solcellsinstallationer
Intresset för att installera solceller har ökat väldigt mycket de senaste åren och vi har nu […]