
Nöjda kunder är viktigt för oss. Därför deltar vi även i år i Svenskt Kvalitetsindex undersökning av energibranschen. Från slutet av september till början av november kan det därför hända att du som privatkund blir kontaktad av SKI för frågor om din elnätsleverans eller din fjärrvärmeleverans.
Vi uppskattar om du tar dig tid att svara. Både ris och ros är välkommet eftersom vi då kan fortsätta att utveckla våra produkter och tjänster till er kunder.
Tack på förhand.
Med vänliga hälsningar
Lena Moberg, marknadschef Partille Energi
Senaste nyheter
Alla nyheter →Nya Allmänna avtalsvillkor för fjärrvärme
De allmänna avtalsvillkoren för fjärrvärme har nu blivit färdigförhandlade och fastställda. De nya villkoren gäller från den […]
Utbetalning av elstöd
Nu är det snart dags för elstöd till privatpersoner i hela Sverige. Den 9 juni ska […]
Elstöd för företag
Det finns två beslutade elstöd för företag, ett generellt elstöd och ett elstöd för elintensiva företag. […]
Störning på vår kundservicetelefon – åtgärdat ca kl 9.00
Vi har för närvarande en störning på vår kundservicetelefon som gör att det inte går att […]
Vi utökar antalet laddstationer för elbilar
Behovet av fler laddplatser för elbilar har ökat mycket snabbt i Partille kommun. För att möta […]
Andra elprisstödet till privatkunder
En ny omgång elprisstöd kommer under våren att betalas ut till privatkunder i Sveriges fyra elprisområden. […]