Tyvärr har vissa av våra kunder med e-faktura senaste veckorna haft problem med att öppna sina fakturor i internetbanken. Felet gällde kunder hos Nordea.
TietoEvry, som är vår samarbetspartner för distribution av fakturor, rapporterade den 29 juni att problemet var löst.
Om du behöver en fakturakopia eller vill ha en överblick över dina fakturor i allmänhet tipsar vi om logga in med BankID på Mina sidor. Där finns både betalda och obetalda fakturor tillgängliga.
Nyheten uppdaterad 2023-06-30.
Med vänliga hälsningar från oss på Kundservice
Senaste nyheter
Alla nyheter →Vi får ett gott omdöme från oberoende granskare
I en tid av stigande energipriser visar Partille Energi hur ett modernt energibolag kan erbjuda konkurrenskraftiga […]
Normal vattennivå i Aspen från 1 oktober
På grund av arbeten med Jonseredsvägen har vattennivån i Aspen av säkerhetsskäl under perioden maj-september varit […]
Kundundersökning via Svenskt Kvalitetsindex
Partille Energi ägs ytterst av alla Partillebor. Därför är det extra viktigt för oss att våra […]
Ta del av nätutvecklingsplanen 2025-2034
Energimarknadsinspektionen (Ei) har ålagt samtliga distributionsnätsföretag i Sverige ta fram en så kallad nätutvecklingsplan. Nätutvecklingsplanen på […]
Tack till alla som besökte oss på Oluffs Galej
Tack alla barn och föräldrar som kom till Partille Energis tält på Oluffs Galej lördagen den […]
Nya Mina sidor och fakturor
Sedan mitten av april har Partille Energi ett nytt kundinformationssystem. Här kan du läsa om några […]