
Under måndagen den 30/10 har vi haft en störning på vår kundservicetelefon som gjorde att det inte gick att ringa till oss. Felet avhjälptes delvis vid 16-tiden.
Det kvarstår dock tyvärr fortfarande ett fel i köhanteringen som gör att kundsamtal kan bli bortkopplade efter fyra minuter. Vi ber om ursäkt för detta och felsökning pågår!
Mejla gärna in ditt ärende till kundservice@partilleenergi.se så återkommer vi så fort vi kan.
Tack för din förståelse.
Nyheten uppdaterad 2023-10-30 kl 16:56
Senaste nyheter
Alla nyheter →Kortare elavbrott med självläkande elnät
Det finns nu fem områden i Partille där Partille Energi tillämpar så kallade självläkande elnät. Det […]
Sänkt vattennivå i Aspen från maj
Fortsatta arbeten med Jonseredsvägen gör att Aspens nivå av säkerhetsskäl kommer att vara 10 cm lägre […]
2024 års miljövärden för fjärrvärme
Fjärrvärme är en viktig pusselbit i ett hållbart samhälle. En stor del av fjärrvärmensom Partille Energi […]
Framtidens energi i Partille – räcker den till alla?
På temat Framtidens energi i Partille – räcker den till alla? hölls en näringslivsfrukost anordnad av […]
Tillsammans lyfter vi fjärrvärme
Partille Energi är en av initiativtagarna till Heja Fjärrvärme. Tillsammans med ett antal andra lokala fjärrvärmebolag […]
Fjärrvärme ger Corem energioptimering och trygghet
År 2022 startade Corem i samarbete med Partille Energi en första konvertering från biogaspanna till fjärrvärmeanslutning […]