Under måndagen den 30/10 har vi haft en störning på vår kundservicetelefon som gjorde att det inte gick att ringa till oss. Felet avhjälptes delvis vid 16-tiden.
Det kvarstår dock tyvärr fortfarande ett fel i köhanteringen som gör att kundsamtal kan bli bortkopplade efter fyra minuter. Vi ber om ursäkt för detta och felsökning pågår!
Mejla gärna in ditt ärende till kundservice@partilleenergi.se så återkommer vi så fort vi kan.
Tack för din förståelse.
Nyheten uppdaterad 2023-10-30 kl 16:56
Senaste nyheter
Alla nyheter →Gör egen service på din fjärrvärmecentral
Fjärrvärme är en trygg och pålitlig värmekälla som du inte behöver fundera så mycket på. Men […]
Partille Energis VD på laxvandring
Den 21 november bjöd föreningarna Sportfiskarna och Säveåns Flugfiskesällskap in till det årliga eventet med Laxvandring […]
Ingen höjning av elnätsavgifterna 1 januari 2025
Partille Energi har fattat beslut att inte att höja elnätsavgifterna från och med den 1 januari […]
Myndighetsavgifter i din elnätstaxa
I Partille Energis elnätstaxor ingår avgifterna elberedskapsavgift, nätövervakningsavgift och elsäkerhetsavgift. Avgifterna, som bolaget betalar in, används […]
Förlängt samarbete med Sävehof
Partille Energi har förlängt avtalet som social hållbarhetspartner till Sävehof och Viställerupp-projektet. Det innebär bland annat […]
Höjd energiskatt på el 2025
Den 15 oktober publicerade regeringen en förordning (SFS 2024:921) om indexuppräkning av energiskatten med 1,1 öre/kWh […]