
Under måndagen den 30/10 har vi haft en störning på vår kundservicetelefon som gjorde att det inte gick att ringa till oss. Felet avhjälptes delvis vid 16-tiden.
Det kvarstår dock tyvärr fortfarande ett fel i köhanteringen som gör att kundsamtal kan bli bortkopplade efter fyra minuter. Vi ber om ursäkt för detta och felsökning pågår!
Mejla gärna in ditt ärende till kundservice@partilleenergi.se så återkommer vi så fort vi kan.
Tack för din förståelse.
Nyheten uppdaterad 2023-10-30 kl 16:56
Senaste nyheter
Alla nyheter →Kunder hos Göta Energi får brev om leverantörsbyte
Är du elhandelskund hos Göta Energi får du brev från oss om att du kommer att […]
Indexuppräkning av energiskatt på el från den 1 januari 2024
Den 18 oktober fattade regeringen beslut om indexuppräkningen av energiskatten med ca 9,2 % från och […]
2024 års fjärrvärmepriser
Från och med 1 januari 2024 kommer Partille Energi att höja priset för fjärrvärme med i […]
Vi vill gärna veta vad du tycker om oss via SKI
Partille Energi ägs ytterst av alla Partillebor. Därför är det extra viktigt för oss att ni […]
Nu byter Partille Energi alla elmätare
Från hösten 2023 och fram till slutet av 2024 kommer vi att byta ut alla elmätare […]
Arbetsgång vid solcellsinstallationer
Intresset för att installera solceller har ökat väldigt mycket de senaste åren och vi har nu […]