
Vi har ett pågående underhållsarbete som gör att personer med tillagda konton för Mina Sidor just nu inte kan se information.
För dig som privatkund och vår avtalspart för elnätsavtalet eller fjärrvärmeavtalet fungerar Mina Sidor som vanligt.
Underhållsarbetet gäller personer med tillagda konton för inloggning på Mina Sidor för företagskunder eller annan person i ett hushåll än den som är vår avtalspart.
Arbetet påbörjades fredagen den 7 mars och vi hoppas att leverantören snart är klar*.
Med vänliga hälsningar
Kundservice
Partille Energi
*Onsdag 19 mars produktionssattes ändringar. Kontaktpersoner för företag och privatpersoner med tillagda konton kan efter det se information på Mina Sidor igen.
Senaste nyheter
Alla nyheter →Framtidens energi i Partille – räcker den till alla?
På temat Framtidens energi i Partille – räcker den till alla? hölls en näringslivsfrukost anordnad av […]
Tillsammans lyfter vi fjärrvärme
Partille Energi är en av initiativtagarna till Heja Fjärrvärme. Tillsammans med ett antal andra lokala fjärrvärmebolag […]
Fjärrvärme ger Corem energioptimering och trygghet
År 2022 startade Corem i samarbete med Partille Energi en första konvertering från biogaspanna till fjärrvärmeanslutning […]
Sävehofdagen blev en fullträff i Partille Arena
Det blev en fullspäckad och händelserik fredag i Partille Arena när Sävehofdagen arrangerades i samband med […]
Arbeten i elnätet 2024
Partille är en attraktiv kommun och antalet invånare och verksamheter ökar stadigt. Partille Energi investerar i […]
Gör egen service på din fjärrvärmecentral
Fjärrvärme är en trygg och pålitlig värmekälla som du inte behöver fundera så mycket på. Men […]