Om du av någon anledning har svårt att betala en faktura för elnät eller fjärrvärme är det viktigt att du kontaktar oss innan fakturan förfaller. Vi kan då hjälpa till med att flytta fram förfallodagen.
Senaste nyheter
Alla nyheter →Nya Allmänna avtalsvillkor för fjärrvärme
A Jag kan inte betala min faktura, vad gör jag? Om du av någon anledning har […]
Utbetalning av elstöd
A Jag kan inte betala min faktura, vad gör jag? Om du av någon anledning har […]
Elstöd för företag
A Jag kan inte betala min faktura, vad gör jag? Om du av någon anledning har […]
Störning på vår kundservicetelefon – åtgärdat ca kl 9.00
A Jag kan inte betala min faktura, vad gör jag? Om du av någon anledning har […]
Vi utökar antalet laddstationer för elbilar
A Jag kan inte betala min faktura, vad gör jag? Om du av någon anledning har […]
Andra elprisstödet till privatkunder
A Jag kan inte betala min faktura, vad gör jag? Om du av någon anledning har […]